Selle juhendi saatis mulle sukeldumiskaaslane Urmo Männi:
sellise ülemineku tegemine võtab 8mm toru ja rauasae
kaasabil ca 30 min ja rõõmu on sellest leiutisest meistrimehele
rohkem kui rubla eest.
õpetus:
- võta ca 5cm pikkune 8mm vasktoru jupp, jälgi et selle
välispind oleks kriimustamata ja ära kriimusta seda ka töötlemisel!
- sae sellest välja ca 5mm pikkune keel ja painuta toru otsast
sisse (keskkohaga ca 1mm avast sissepoole, see avab vesti ventiili põhjaklapi)
- pista see lõpuni vesti niplisse ja keeruta et kuulid joonistaksid
ringi
- tekkinud ringile viili iga kuuli jaoks sälk, et kuulid saaksid
toru niplisse lukustada
- osta tööriistapoest standardne suruõhunippel või
ühenda vasktoru muul viisil mõne suruõhuseadmega
millega saab kumme pumbata, puhastada, värvida või rattapolte
keerata. Ühendusvoolik võiks kannatada ca 10 bar survet.
Hädapärast sobib 8mm siseläbimõõduga bensuvoolik.
Vasktoru välispinnale, mis jääb vooliku sisse, võiks
saagida rauasaega paar mitteläbivat triipu, et välistada toru
libisemine vooliku sees. Kinnitusvitstena võib kasutada kaablisidemeid
või sidumistraati.
Isegi kui balloonis on alles 50bar-i, saab sellega kodugaraazis päris
mitu autokummi täis lasta, lukku kuivatada või rattapolti
keerata :)
|